سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاد و انسجام ملت ایران سد محکمی در برابر اهداف دشمن

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انسجام و اتحاد ملت با بصیرت ایران هرگز اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را نمی‌دهد.

آیت الله سید احمد خاتمی در یادواره ۱۰۰ شهید پاسدار تویسرکان افزود: تا زمانی که راه روشن شهدا، اطاعت از ولایت و رهبری و حضور آگاهانه مردم در صحنه تداوم دارد، دشمنان این مرز و بوم هرگز به خواسته‌های خود نمی‌رسند.

او گفت: دشمنان و معاندانی که قصد نابودی ایران و ایرانی را دارند در اقلیت هستند و انسجام و اتحاد ملت با بصیرت ایران هرگز اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را نمی‌دهد.

آیت الله خاتمی گفت: منکر وجود مشکلات نیستیم و باید برای حل آن‌ها تلاش شود، اما نباید با نادیده گرفتن خدمات و برخی بزرگنمایی و سیاه نمایی‌ها زمینه را برای غرض ورزی دشمنان ملت ایران آماده کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان ملت و ایران قوی از ابتدای پیروزی انقلاب با ایجاد فتنه‌های قومیتی، تحرکات مسلحانه تجزیه طالبانه، ترور بزرگان و نخبه‌های انقلاب، جنگ هشت ساله تحمیلی و آشوبگری‌های سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و اغتشاشات اخیر در کنار تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و جنگ نرم تبلیغاتی و رسانه‌ای همیشه نابودی ایران را دنبال کرده اند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: با وجود هزینه میلیارد‌ها دلاری، استفاده از جنگ مسموم و مخرب رسانه ای، حمایت از تروریست‌های سازمان یافته و انواع جنایت‌ها در قبال ملت ایران، پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت، ولی عصر (عج) خواهد رسید.

عضو هیات رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار نظر‌های سخیف و کوته نگرانه دشمنان ایران اسلامی را دروغ‌های سراب گونه دانست و تاکید کرد: آتش زدن قرآن و حمله به مقدسات و کشتن انسان‌های بی گناه با اعتراض و انتقاد تفاوت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.