سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور علی گنجی: این قهرمانی نتیجه تلاش همه بازیکنان بود/ گوهری: باعث افتخارم است که در پرسپولیس حضور دارم

۲ بازیکن پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کردند.

مرتضی پور علی گنجی  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشتش به فوتبال ایران و قهرمانی با پرسپولیس اظهار کرد: تنها لطف خدا شامل حالم شد که بعد از بازگشت به ایران با پرسپولیس توانستیم قهرمان شویم. این قهرمانی نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و هر چی بگویم کم گفتم با توجه به سختی هایی که داشتیم توانستیم خوب تلاش کنیم. در این میان هم مشکلات زیادی داشتیم که رفتن لوکادیا و مصدومیت های بازیکنان بود اما با تمرکز این سختی ها و مشکلات را پس سر گذاشتیم . قهرمان شدیم.

او افزود: لیگ شرایط خاص خود را داشت و باید با همه مواردی که بود میجنگیدیم اما تیم لایقی بودیم.در طول فصل هم سعی کردیم همیشه صدر جدول باشیم و خداراشکر می‌کنم نتیجه ای را که خودمان می خواستیم به دست آوریم. با تمام احترام به تیم استقلال و سپاهان ما تمرکز روی کار خودمان کردیم تا بتوانیم بازی های خوبی را انجام دهیم. ما مانند یک خانواده کنار هم بودیم و موفق شدیم که دست در دست هم به قهرمانی برسیم.

احمد گوهری دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی سرخپوشان در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر گفت: از این بابت بیشتر خوشحالم که هواداران و مردمی که دوره سختی را گذراندند و ناراحت بودند را کمی خوشحال کردیم. خیلی لیاقت دارند و از آنها ممنونیم.

او درباره حضورش در زمین در دیدار با نساجی گفت: با اعتمادی که کادرفنی داشت و رفاقتی که بین من و بیرانوند وجود دارد به زمین آمدم. خیلی از آنها ممنونم و خوشحالم.

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از حضورش در این تیم راضی است، عنوان کرد: من کلاً شخصیت آرامی دارم و چیزی را بروز نمی‌دهم، اما خیلی خوشحالم. باعث سعادت و افتخارم است که در پرسپولیس بزرگ حضور دارم. فکر نمی‌کنم بزرگتر از پرسپولیس وجود داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.