سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

یک میلیارد یورو سرمایه‌گذاری ارزی شرکت‌های وابسته به وزارت کار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سرمایه گذاری ارزی یک میلیارد یورویی شرکت‌های وابسته به وزارت کار در حوزه پتروشیمی خبرداد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در بازدید از نمایشگاه نفت و امضای تفاهم‌نامه‌های تاپیکو، گفت: مجموعه تفاهمنامه‌های شرکت‌های زیر مجموعه وزارت کار از جمله تاپیکو با سایر بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه پتروشیمی یک میلیارد یورو سرمایه گذاری ارزی دارد.

سید صولت مرتضوی افزود: از همه برگزار کنندگان و دست اندرکاران در حوزه نفت و پتروشیمی و شرکت‌ها و به ویژه بخش خصوصی که طلایه دار توسعه صنعت در کشور هستند قدردانی می‌کنم، امیدواریم این سرمایه گذاری‌ها منجر به افزایش تولید و اشتغال شود.

وی گفت: امروز همکاران ما در وزارت کار در ۲ مجموعه حضور پر رنگ دارند که یکی از آن‌ها تاپیکو وابسته به شرکت شستا در حوزه پتروشیمی است که اقدامات موثری انجام داده است.

مرتضوی تصریح کرد: در حوزه تولید تلاش‌های زیادی در گذشته صورت گرفته است به طوریکه در نامگذاری امسال در حوزه رشد تولید ۱۰ تفاهم‌نامه بین شرکت‌ها تاپیکو با پیمانکار آن در حوزه دانش پژوهی و دانش بنیان امضا شد.

وی تاکید کرد:این قرارداد‌ها مثل قرارداد گذشته نیست که تنها نوشته شود و عملیاتی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رونق تولید ابراز امیدواری کرد افزایش تولید و بهره وری موجب کاهش بیکاری و در نهایت برطرف شدن مشکلات مردم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.