سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: دسنتیس به اندازه من مقبول نیست

رئیس جمهور پیشین آمریکا به فرماندار فلوریدا که رقیب وی در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان محسوب می‌شود حمله لفظی کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی در سال آینده میلادی برگزار خواهد شد که نامزد‌های جمهوریخواه از هم اکنون تبلیغات خود را برای انتخابات درون حزبی آغاز کرده اند. براساس نظرسنجی‌های انجام شده دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا بیشترین مقبولیت را در میان رای دهندگان جمهوریخواه دارد. با این حال، ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا یکی از رقبای جدی وی در انتخابات درون حزبی محسوب می‌شود. از این رو، تعجبی ندارد که ترامپ به دلیل شخصیت جنجالی خود به دنبال تخریب رقیب جمهوریخواه خود برآید. 

به گزارش تل تریدر، دونالد ترامپ امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه‌ای نداشتن مقبولیت عمومی دسنتیس در انتخابات ریاست جمهوری را به رخ وی کشید. 

ترامپ در بیانیه خود تمام عناوین اخیر رسانه‌ها را به طور فهرست وار ارائه کرده و به دنبال اثبات این موضوع است که را دسنتیس، فرماندار فلوریدا به اندازه او از حمایت رای دهندگان جمهوریخواه برخوردار نیست. 

در این بیانیه بر شکست‌های دسنتیس در انتخابات شهرداری در شهر‌های ایالت فلوریدا تاکید شده و این موضوع را به عدم اقبال عمومی مردم به وی مرتبط دانسته است. 

دسنتیس اکنون یکی از رقبای جدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری قلمداد می‌شود. گرچه وی هنوز نامزدی رسمی خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری را اعلام نکرده است، اما نزدیکان وی می‌گویند وی در هفته آتی به طور رسمی ورود خود به روند انتخابات داخلی و جمع آوری کمک‌های مالی برای کارزار انتخاباتی خود را آغاز خواهد کرد.

براساس جدیدترین نظرسنجی موسسه ایپسوز - رویترز پرسش‌شوندگان جمهوری‌خواه درباره نامزد مورد علاقه خود برای رهبری این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، ۴۹ درصد ترامپ را انتخاب کردند. «ران دسنتیس» فرماندار فلوریدا ۲۱ درصد حمایت رأی‌دهندگان را کسب کرد و سایر نامزد‌ها از جمله «مایک پنس» معاون پیشین ترامپ تنها موفق به کسب ۵ درصد آرا شد. ۱۰ درصد رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه نیز هنوز نامزد مورد نظر خود را انتخاب نکرده بودند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
همتون
سر و ته یک کرباس اید
اصلا فرقی بین تون نیست
اشغالگر .زور گیر .باجگیر