سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار تهران؛

کمبود اتوبوس برای مسافران خط بی آرتی دانشگاه علوم تحقیقات به آزادگان دردسرساز شد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات کمبود اتوبوس و افزایش ساعت حرکت در خط بی آرتی دانشگاه علوم تحقیقات تا آزادگان سخن گفت.

همزمان با رشد و توسعه شهرنشینی و افزایش حجم ترافیک به ویژه در شهر‌های بزرگ، نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی مانند خطوط بی آر تی و مترو بیشتر از گذشته احساس شد تا مسافران با هزینه و مدت زمان کمتری به مقصد برسند. این موضوع علاوه بر اینکه موجب کاهش تردد خودرو‌های تک سرنشین می‌شود، در حفظ محیط زیست نیز بسیار موثر است. ایستگاه بی آرتی دانشگاه علوم تحقیقات تا پایانه آزادگان در شهر تهران یکی از خطوط پر تردد است، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از کمبود اتوبوس و افزایش حرکت اتوبوس بی آرتی در خط بی آر تی دانشگاه علوم تحقیقات تا پایانه آزادگان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد. 

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام و عرض ادب، در شهر‌های بزرگ به ویژه تهران یکی از هدف‌های راه اندازی مترو و بی آر تی کمک به انتقال سریع مسافران است تا مردم به جای استفاده از خودرو با بی آر تی سفر کنند. به این وسیله هم تردد خودرو‌های تک سرنشین کمتر می‌شود و هم ترافیک کاهش پیدا می‌کند و مسافران سریعتر و با معطلی کمتر به مقصد برسند. اما برخی از خط‌های بی آر تی در تهران تعداد اتوبوس هایشان خیلی کم و فاصله زمانی حرکتشان هم بسیار زیاد است. این باعث می‌شود مدت زمان بیشتری منتظر اتوبوس بمانیم. این مشکل به مراتب در خط بی آر تی دانشگاه علوم تحقیقات تا پایانه آزادگان بسیار دیده می‌شود به ویژه از پایانه آزادگان تا آزادی خیلی بدتر است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دانشجوی علوم تحقیقات
۱۰:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
خواهشا اتوبوس خط دانشگاه علوم تحقیقات رو زیاد کنین.. هر دفعه که سوار میشم در حدی شلوغه که پایم لای درب اتوبوس گیر میکنه... همه دانشجوها باز این اتوبوس ها استفاده میکنن.. بیش از حد شلوغه و دیر میاد