سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار فلوریدا نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد

برخی منابع خبری اعلام کردند فرماندار فلوریدا، هفته آینده ورود خود به تبلیغات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را به صورت رسمی اعلام می‌کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قرار است هفته آینده برنامه‌های خود برای ارسال اوراق به کمیسیون انتخابات فدرال برای رسمیت بخشیدن به نامزدی ریاست‌جمهوریش را همزمان با گردهمایی برخی از هوادارانش اعلام کند.

وی قرار است در روز‌های آینده در مورد استراتژی مبارزات انتخاباتی و درخواست‌هایش برای ورود به رقابت سیاسی صحبت کند.

به گزارش سی بی اس نیوز، به گفته کسانی که با برنامه‌های او آشنا هستند، انتظار می‌رود که سخنرانی او به صورت رسمی‌تر نزدیک به اول ژوئن برگزار شود. دیسانتیس در پاسخ به سوالی در ساراسوتای فلوریدا، در مورد اینکه آیا نامزدی خود را طی ۱۵ روز آینده اعلام خواهد کرد، گفت: چند نکته دیگر در دستور کار قانونی باقی مانده است که از آن جمله می‌توانم به بودجه دولتی اشاره کنم.

ورود دیسانتیس به رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ پس از ماه‌ها بازدید از ایالت‌های مختلف آمریکا برای تبلیغ کتاب جدیدش و تبلیغ سوابق کاریش به عنوان فرماندار صورت می‌گیرد. 

بسیاری از تحلیلگران معتقدند رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ می‌تواند یکی از حساس‌ترین مبارزات انتخاباتی در تاریخ آمریکا باشد چراکه نگاه مردم آمریکا در سال‌های اخیر نسبت به اعضای حزب دموکرات و جمهوری خواه به کلی تغییر کرده است. همچنین در ماه‌های اخیر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت جو بایدن به عنوان رییس جمهور فعلی آمریکا به شدت رو به افول است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.