سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون‌های نهایی اندیشیده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر آزمون‌های نهایی در استان اندیشیده شده است.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه برگزاری همایش استانی آزمون‌های نهایی ۱۴۰۲  در اهواز گفت: تمام تلاش ها، گردهمایی‌ها و نشست‌ها برای  برگزاری آزمون سالم و بی دغدغه برای دانش آموزان  است.

او ادامه داد:با توجه به نگرانی خانواده‌ها و اثرگذاری نتایج در کنکور، امسال برگزاری آزمون‌ها متفاوت‌تر از سا ل‌های قبل است و ان شاء الله همه تلاشمان را  برای  برگزاری سالم  این آزمون‌ها  بکار می گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر آزمون‌ها اندیشیده شده و از امروز تا ۲۹  اردیبهشت ماه  مانور برگزاری آزمون خواهیم داشت.

آقای حمیدی نژاد به خانواده‌ها توصیه کرد  آرامش را برای مطالعه دانش آموزان در خانه فراهم کنند و بقیه کار  را به  آموزش و پرورش واگذار کنند.

او می‌گوید: آزمون امسال متفاوت بوده و به نوعی کنکور محسوب مس شودو  امسال  ۱۱ آزمون را بعنوان سنجش داریم، چون امسال نتایج امتحانات ۴۰  درصد بر کنکور تاثیر دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.