سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار اصفهان؛

نصب دوربین مداربسته درخواست اهالی مسکن مهر فولادشهر شد + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از نصب نشدن دوربین های راهنمایی و رانندگی در مسکن مهر شهرستان فولاد شهر خبر داد.

همزمان با رشد و توسعه شهرنشینی و افزایش تولید خودروها دوربین‌های راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل سرعت رانندگان در معابر و بزرگراه‌ها نصب می‌شود تا نسبت به سرعت بالا و تخلف رانندگان جلوگیری شود. این روزها اهالی شهرستان فولادشهر استان اصفهان از نصب نشدن دوربین ثبت تخلف و نبودن پلیس راهور در مسکن ملی  این شهرستان گلایه دارند. از سوی دیگر با توجه به طولانی بودن بلوار دوربرگردانی برای سهولت تردد رانندگان وجود ندارد و رانندگان سرویس مدارس جهت خلاف حرکت کنند.

 

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام لطفا برای اصفهان فولادشهر مسکن مهر که بزرگترین مسکن مهر در ایران است به علت طولانی بودن بلوار‌ها و نبودن دوربین ثبت تخلف، خودرو‌ها در جهت خلاف بلوار حرکت می‌کنند. لطفا رسیدگی کنید.


در منطقه f ۴ در بلوار جهاد میدان عاشوراعیان  فولاد شهر هم شهرداری و هم مدرسه دو شیفته وجود دارد که وقتی تعطیل می‌شوند برای رفت و آمد باید از خاک‌ها عبور کنند و سرویس‌ها  جهت خلاف به سمت پایین حرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

نصب دوربین مداربسته درخواست اهالی مسکن مهر فولادشهر شد + فیلم


 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام لطفا درخصوص وضعیت بازار قرعه میوه فروشی فروشگاه کوثر ۵ شهرداری همدانبان اصفهان هم رسیدگی وپی گیری شود تا محل میوه فروشی وسعت بیشتری داشته و مردم راحت میوه خریداری شود درحال حاضر ازدیام جمعیت زیاد ودارای مشکلاتی هست.تشکر