سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملاقات چهره به چهره قضات زرندی با مددجویان

به منظور حفظ حقوق شهروندی، قضات زرند ضمن ملاقات چهره به چهره با مددجویان وضعیت زندان این شهرستان را بررسی کردند.

در راستای سیاست‌های کلی قوه قضاییه مبنی بر بازدید قضات دادگاه و دادسرا از زندان و ملاقات چهره به چهره با زندانیان و بررسی مسائل و درخواست آنان، رئیس دادگستری با همراهی دادستان عمومی و انقلاب و قضات دادسرا و دادگاه از زندان این شهرستان بازدید کردند.

رئیس دادگستری شهرستان زرند در حاشیه این بازدید گفت: طی یکسال اخیر بیش از ۱۷۰ مرتبه قضات زرندی از زندان این شهرستان در راستای حفظ حقوق شهروندی بازدید کرده اند.

ابوالفضل فرحبخش اظهار داشت: طی یکسال گذشته قضات شهرستان از لحاظ تسهیلات قضایی و ارفاقات قانونی به زندانیان به تعداد ۴۶ نفر اعطای مرخصی پایان حبس، به تعداد یک هزار و ۷۱۱ نفر مرخصی و به تعداد ۳۴ نفر آزادی مشروط به زندانیان واجد شرایط اعطا شده است.

این مقام قضایی اعلام کرد: باتوجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، در این بازدید مشکلات زندانیان با تلاش قضات به صورت چهره به چهره بررسی و مقرر شد که این بازدید‌ها به صورت مستمر برگزار شود.

او افزود: در این بازدید علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان از نظر رفاهی، بهداشتی و غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت و بازدید میدانی از برخی بند‌های زندان انجام شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.