سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس قهرمان می شود یا سپاهان؟

تکلیف قهرمان این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور امشب مشخص می شود.

پرونده لیگ بیست و دوم امشب با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر بسته خواهد شد؛ جنگ قهرمانی بین تیم های سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد. پرسپولیس در قائمشهر به مصاف نساجی می رود و سپاهان با مس کرمان دیدار خواهد کرد.

در حال حاضر سرنوشت قهرمانی در دستان پرسپولیس است و همه چیز به بازی این تیم بستگی دارد. در سوی دیگر جنگ بقا هم بین تیم های نفت آبادان و مس کرمان در نوع خود جذاب است.

هرچند دیدار با پرسپولیس برای نساجی مهم نیست و رتبه این تیم را تغییر نمی دهد ولی در طول تاریخ بارها موارد مشابه را داشتیم که قهرمان در روز پایانی مسابقات تغییر کند.

در تاریخ لیگ برتر ۴ مرتبه قهرمان در مسابقه آخر تغییر کرده است.

فصل ۸۰/۸۱ | استقلال در حالیکه دو امتیاز از پرسپولیس بیشتر داشت در هفته پایانی برابر ملوان شکست خورد و پرسپولیس با پیروزی برابر فجر قهرمان شد.

فصل ۸۶/۸۷ | سپاهان در حالیکه تنها با ۱ امتیاز به قهرمانی می‌رسید برابر پرسپولیس با گل دقیقه ۹۰+۷ سپهر حیدری شکست خورد و قهرمانی به پرسپولیس رسید.

فصل ۸۷/۸۸ | فولاد در حالیکه ۳ امتیاز از استقلال بیشتر داشت و به ۱ امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت در هفته پایانی برابر ذوب‌آهن شکست خورد و استقلال با پیروزی برابر پیام قهرمان شد.

فصل ۹۳/۹۴ | تراکتور و نفت در حالیکه رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار داشتند، در هفته پایانی و در تبریز به تساوی ۳ - ۳ رسیدند تا سپاهان با پیروزی در مسابقه خود از رتبه سوم به قهرمانی برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.