سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مادران تمدن ساز در دلیجان

در همایش مادران تمدن ساز در دلیجان از مادران جوان پرفرزند تجلیل شد.

همایش مادران تمدن ساز با هدف ترویج فرزند آوری و حمایت از جوانی جمعیت در دلیجان برگزار و در این همایش از مادران جوان پرفرزند تجلیل شد.

 در پایان این همایش که با مشارکت شهرداری و شورای شهر، ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت ودرمان و اداره فرهنگ و ارشاد در سالن سوم خرداد برگزار شد از ۶ مادر زیر ۴۰ سال دارای ۴ فرزند با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

برگزاری مسابقه بین زوجین و سخنرانی محسن پور احمد، روانشناس و کارشناس خانواده از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 در این همایش در خصوص هر آنچه یک خانم باید در تعامل با شوهر بداند، تبیین ۳۱ مهارت طلایی و کلیدی برای خانم‌ها در زندگی مشترک، اولویت‌های یک مرد، نحوه رفتار با شوهر لجباز، روابط زناشویی سالم، چگونگی انتقاد از شوهر، معنویت افزایی محیط خانه، دلیل بی وفایی برخی آقایان، عشق ورزی و محبت به شوهر مطالبی مطرح شد.


در این همایش همچنین در مورد مهارت تعامل مناسب با خانواده شوهر، روش ارتباط کلامی محبت آمیز روزانه، تفاوت‌های کلامی و ... بین زن و شوهر، لزوم برنامه‌ریزی خانم در مدیریت منزل، الگو بودن برای اعضای خانواده، ضرورت نشاط و جذاب بودن و قهر گریزی، لزوم معنویت افزایی خانه و خانواده، اهمیت اعتماد به شوهر، چگونگی اثبات محبّت به شوهر، نحوه نامه نگاری با شوهر، مدیریت مالی و ... مطالبی عنوان شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.