سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فضای رقابتی با اعلام اسامی روسای برتر دانشگاه‌ها

معرفی روسای برتر دانشگاه‌ها؛ زمینه‌ساز ایجاد رقابتی سازنده در جهت بهره‌وری است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ارزیابی عملکرد روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور و معرفی برترین‌ها زمینه‌ساز ایجاد رقابتی سازنده در جهت بهره‌وری و انجام فعالیت‌های فرهنگی، فناورانه و پژوهشی است. 

محمدعلی زلفی‌گل در نشست با همکاران مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این وزارت که چهارشنبه در سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد اظهار کرد: ارزیابی عملکرد روسای برگزیده دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و فناوری کشور  و معرفی برترین‌ها برای نخستین بار توسط مرکز نظارت و ارزیابی تضمین کیفیت وزارت صورت گرفته است.

وزیر علوم با بیان اینکه ارزیابی روسای دانشگاه‌ها به صورت کاملاً علمی و تخصصی انجام شده است، افزود: این ارزیابی اتفاق مبارکی بود که سبب ایجاد یک جریان سازی شد تا روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و فناوری در رقابتی سازنده در جهت ارائه خدمات و انجام فعالیت‌های فرهنگی، فناورانه و پژوهشی، بهره‌وری خود را بالا ببرند.

زلفی‌گل خاطر نشان کرد: روسای دانشگاه‌های برتر موفق به دریافت نشان «سرو» که نماد ایرانی اسلامی است شدند و این نشان تبدیل به یک برند شده است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ارزیابی مدیران حوزه ستاد وزارت علوم نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست روح الله رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم نیز حضور داشتند و از تعدادی از دست اندرکاران جشنواره ارزیابی عملکرد مدیران  آموزش عالی تجلیل شد.  

برچسب ها: دانشگاه ، ارزیابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.