سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشندگان سکه‌های تقلبی در دام پلیس نکا

سه نفر که قصد داشتند ۱۲ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان را در بازار طلافروشان نکا به فروش برسانند، دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی نکا گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فروش سکه‌های تقلبی توسط دوزن ویک مرد به یک زرگر در بازار طلا فروشان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نکا قرار گرفت.

او افزود: با هوشیاری و گزارش به موقع طلافروشان به افسر گشت منطقه بازار طلا فروشان مبنی بر حضور مشکوک افردی برای فروش تعدادی سکه‌های طلا، متهمین در حال فروش سکه‌های تقلبی در یک طلا فروشی در اقدامی غافلگیرکننده دستگیر، پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به کشف ۱۲ عدد سکه تقلبی طلای پارسیان از متهمین، گفت: افراد متقلب غیر بومی بوده و در بازجویی‌های پلیسی اعلام کردند که قصد داشتند تعدادی سکه تقلبی پارسیان را در بازار طلا فروشان به فروش رسانده و سریعا محل را ترک کنند که با هوشیاری طلا فروشان و حضور به موقع پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهمین متحویل به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد: ضمن خرید سکه و وجوهات ارزی از فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز قانونی، همواره مراقب افراد شیاد و کلاهبرداران باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.