سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین پیش نشست حکمرانی جوانی جمعیت در اراک

هفتمین پیش نشست تخصصی حکمرانی با موضوع جوانی جمعیت و چالش‌ها و الزامات در اراک برگزار شد.

هفتمین پیش نشست تخصصی حکمرانی استانی با موضوع جوانی جمعیت و چالش‌ها و الزامات در این مورد صبح امروز در سالن جلسات دانشگاه علوم انسانی دانشگاه اراک با حضور برخی دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.
 
قربانی عضو هیات علمی دانشگاه جامعه شناسی اراک گفت: امروز پیش نشستی در راستای پیش نشست‌های حکمرانی جوانی متعالی در استان در دانشگاه اراک برگزار شد. 

قربانی افزود: این پیش نشست این بود که بحث‌های تخصصی در حیطه مسائل جمعیتی با دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته شود و خروجی این جلسه یک نگاه منتقدانه به نحوه اجرایی شدن قوانین مصوب در حوزه جوانی جمعیت بود. 

او اضافه کرد: طبق گفته مدیرکل دفتر بانوان استانداری مرکزی که در این نشست حضور داشت هنوز اجماعی در مسائل و مباحث جمعیتی ایجاد نشده و نیاز است گفتمان‌های حوزه تخصصی بیشتری صورت گیرد تا بتوان در سطح استان به برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت دست پیدا کرد. 

عضو هیات علمی دانشگاه جامعه شناسی اراک بیان کرد: در حال حاضر اجرایی شدن رصد جمعیت و مشخص شدن اولویت‌های مسئله ساز جمعیتی با مشکل مواجه است که طبق گفته‌های مدیرکل بانوان استانداری مرکزی این اتفاق در حال رخ دادن است که نقشه راهی در این خصوص تهیه می‌شود و امیدواریم خروجی خوبی داشته باشد تا مشخص شود منابع و امکانات در جه حوزه‌ای بسیج شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.