سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه های عمرانی سطح استان توسط شورای فنی نظارت و رصد مستمر می شود 

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: نظارت پروژه‌های عمرانی در سطح استان توسط شورای فنی نظارت باعث کاهش تخلفات و کوتاهی‌ها می‌شود.

محمد خانچی معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در جلسه شورای فنی استان با اشاره به حجم پروژه‌های عمرانی در حال انجام در سطح استان گفت: از برکات سفر ریاست جمهور و هیات دولت، آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مهم در سطح استان و همچنین شتاب گیری پروژه‌های عمرانی در استان است که در خلال این سفر معاون اجرایی از تبدیل استان خوزستان و به خصوص اهواز به کارگاه سازندگی خبر داد، این امر می‌طلبد که شورای فنی با تمام توان نظارت خود را بر عملکرد پروژه‌های عمرانی در سطح استان بالا ببرد.

 او ادامه داد: بی شک نظارت بر انجام پروژه‌های عمرانی در سطح استان از خیلی از تخلفات و کوتاهی‌های انجام پروژه‌ها می‌کاهد، این امر موجب کاهش دغدغه‌هایی همچون فسخ پیمان در شورای فنی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان می‌گوید: بیش از ۴ هزار پروژه از محل اعتبارات مرحله اول عوارض آلایندگی در شهر‌ها و روستا‌ها تعریف شده که در حال انجام و یا در دست اقدام است.

آقای خانچی با بیان اینکه نظارت مستمر بر حسن اجرای این پروژه‌ها از الزامات است، گفت: در صورت انجام با کیفیت و با سرعت پروژه‌ها موجب ایجاد رویه امید و نشاط در جامعه می‌شود.

او با اشاره به مبحث ایمنی بهداشت و محیط زیست افزود: HSE احترام به انسان‌ها است و ضرورت دارد تا استاندارد‌های لازم در مقوله HSE در پروژه‌ها تدوین،  ابلاغ و ارزیابی هوشمند برای ساختمان‌های مهم و بزرگ به صورت لحظه‌ای انجام گیرد و باید به کیفیت ساختمان‌ها و شرایط زیست محیطی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.