سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی پیشرفت نهضت ملی مسکن در ابرکوه

استاندار یزد گفت: دو سایت هشت و ۱۵ هکتاری در بخش بهمن ابرکوه در قالب طرح نهضت ملی مسکن طراحی شده و به زودی قطعات زمین آن تحویل مردم می‌شود.

فاطمی استاندار یزد به وضعیت اجرای میدان ۱۵ دی و تقاطع آن اشاره کرد و گفت: در جریان این سفر، مسائل مربوط به این پروژه بررسی و مقرر شد عملیات اجرایی آن‌ها در حداقل زمان انجام شود.

او به بررسی روند پیشرفت طرح‌های عمرانی و نهضت ملی مسکن در این شهرستان پرداخت و ادامه داد: منابع مالی اجرای این پروژه در سفر‌های دور اول و دوم رئیس جمهور به استان یزد مصوب شده است.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش از جاده مهردشت به عنوان یکی از محور‌های حادثه خیز استان یزد یادکرد و اظهارداشت: اعتبارات قابل قبولی برای تعریض، بهسازی و دوبانده سازی این مسیر لحاظ شده و اقدامات لازم انجام می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه جاده مذکور محور مواصلاتی بین شهرستان مروست و صفا شهر فارس است، افزود: امید است با اقدامات و فعالیت‌های مورد پیگیری شاهد افزایش ایمنی این جاده و کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت باشیم.

استاندار یزد همچنین از نصب دو دوربین کنترل سرعت با اعتبار ۵ میلیارد تومان در این محور، در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

او به طراحی دو سایت هشت و ۱۵ هکتاری در بخش بهمن ابرکوه اشاره و خاطرنشان کرد: در جریان این سفر از این سایت‌ها بازدید شد و بر آماده سازی و تحویل قطعات زمین به مردم در قالب طرح نهضت ملی مسکن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید شد.

فاطمی همچنین به مباحث مربوط به آبرسانی بخش مهردشت شهرستان ابرکوه اشاره و تصریح کرد: مجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی موضوع را دنبال کرده و آبرسانی به طور کامل در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.