سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره "امید فردا"در مدارس لرستان برگزار شد

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین جشنواره‌ای تحت عنوان "امید فردا" در سطوح مختلف آموزشگاهی، منطقه‌ای و استانی در مدارس لرستان برگزار شد.

حامد پارسا نژاد رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان  اشاره به اینکه زبان هنر مؤثرترین، نافذترین و ماناترین زبان است، بیان کرد: بدون شک راز ماندگاری تمدن و فرهنگ‌های مختلف در طول تاریخ استفاده از زبان هنر است.

او اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بعد از ارزیابی و داوری آثار در مرحله آموزشگاهی و منطقه‌ای از مجموع ۱۳۵ هزار دانش آموز ثبت نام کننده در مرحله آموزشگاهی حدود هزار و ۵۰۰ اثر انفرادی، ۱۰۰ رشته گروهی، ۳۵ نقاشی همگانی و ۳۰ سرود همگانی به مرحله استانی راه یافته است.

پارسانژاد ادامه داد: پس از مشخص شدن برگزیدگان مراحل قبل با قضاوت داوران برجسته دانش آموزان برگزیده هنر‌های دستی و تجسمی به صورت حضوری و با هدف انتخاب و تعیین آثار و نفرات برتر برای اعزام به مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف هنر‌های دستی و تجسمی، رسانه و فضای مجازی، هنر‌های نمایشی، آوایی، فیلم و آفرینش‌های ادبی برگزار شد که نفرات برتر و برگزیده جواز حضور در مرحله کشوری را اخذ خواهند کرد.

 

برچسب ها: مدرسه ، طرح امید فردا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.