سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم هوای خنک طی روز‌های آینده در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: آسمان استان در غالب مناطق کمی تا نیمه ابری توام با وزش باد خزری (گاهی تند) و با تداوم هوای خنک خواهد بود.

سیاوش محمدی مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت:بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز (سه شنبه ۲۶ اردیبهشت) آسمان استان در غالب مناطق کمی تا نیمه ابری توام با وزش باد خزری (گاهی تند) و با تداوم هوای خنک خواهد بود.

او گفت:در پاره‌ای از مناطق بویژه در نواحی مرکزی استان رخداد رگبار‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود که از فردا (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) با تغییر جریانات و جنوبی شدن آنها، نرخ رشد دما سرعت بیشتری به خود می‌گیرد و تا بعد از ظهر جو استان نسبتاً پایدار خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد:از عصر فردا تا ساعات بامدادی روز پنجشنبه (۲۸ اردیبهشت) بر میزان ابرناکی افزوده شده و در برخی مناطق شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود؛ با توجه به میزان بارش‌های رگباری، در بازه‌ی زمانی مذکور سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در شهرستان‌های گرمی و انگوت احتمال می‌رود.

محمدی تصریح کرد:از روز چهارشنبه تا شنبه (۲۹ اردیبهشت) در ساعات بعد از ظهر وزش باد‌های جنوبی تند، رشد ابر‌های همرفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او افزود:از اواخر شنبه سامانه‌ی بارشی جدیدی استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.