سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی مدعی سنگین وزن کشتی آزاد برای ملی پوش شدن

سنگین وزن کرمانشاهی کشتی آزاد ایران تمرینات خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دنبال می‌کند.

یدالله محبی دارنده ۳ مدال طلای قهرمانی آسیا، گفت: بعد از جراحی رباط، تمرین بدنی داشتم، چون لازمه بازتوانی بعد از عمل جراحی، تمرینات وزنه و دو بود، حالا دو ماه است که تمرینات کشتی را هم دنبال می‌کنم و خدا را شکر تمرینات خوبی را دنبال می کنم. 

وی در مورد اینکه اگر زارع قهرمان جام تختی شود حضورش در تیم ملی قطعی خواهد شد، اما قهرمانی سایر نفرات، رقابت را به تورنمنت بعدی خواهد کشاند، تصریح کرد: از مسابقات جهانی اسلو به این طرف ما شاهد اجرای چرخه‌ای هستیم که کار انتخاب نفرات طبق آن پیش می‌رود. طبق آن، مسابقات قهرمان کشوری، انتخابی جام تختی، قهرمانی آسیا و سپس جام تختی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ملاک تصمیم‌گیری است که نفرات اول کشور هم به مسابقات آسیایی می‌روند و از نظر من این منصفانه است. خروجی‌اش هم خوب بوده، یعنی باید بهترین باشی تا انتخاب شوی. من همیشه گفتم که سنگین وزن کشتی آزاد ایران همیشه پرمدعی بوده است و شانس کسب مدال طلای جهان را دارد.

چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی روز‌های ۴ و ۵ خرداد ماه به میزبانی شهر ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.