سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت بازار اجاره با تعیین سقف اجاره بها در تهران بهبود می یابد

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: دولت با تعیین سقف اجاره بها و جلوگیری از قیمت سازی در فضای مجازی می تواند بازار را به ثبات برساند.

آقای داود بیگی نژاد گفت:دولت با اجرای تعیین سقف اجاره برای تهران و سایر شهر‌ها می‌تواند زمینه ساز بهبود وضعیت بازار اجاره شود ، اما دولت باید در کنار این اقدام مانع از قیمت سازی در فضای مجازی و سایت‌های مختلف شود چراکه این قیمت سازی‌ها خود زمینه ساز التهاب در بازار اجاره مسکن می‌شوند.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک کشور، دولت باید در راستای ساماندهی بازار اجاره مسکن اقدام به شناسایی مشاوران بدون مجوز و بدون پروانه کنند و البته در این حوزه بازرسی اتحادیه مشاوران املاک ورود و اقدام به تشکیل پرونده و حتی پلمپ مشاوران املاک کرده است، اما با توجه به آنکه تهران در این حوزه بسیار وسیع و گسترده است؛ بنابراین باید در این حوزه ورود جدی‌تر کند.

بیگی نژاد ادامه داد: اکنون مشاوران املاک دارای پروانه پاسخگوی بازار مسکن شده اند، اما باید اعلام کنیم که فضای مجازی در اختیار ما نیست و همه افراد با همه رسته‌های شغلی در سایت و اپلیکشن ها اقدام به تعیین قیمت یک ملک می‌کنند.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک توضیح داد: تعیین سقف اجاره مسکن و همچنین شناسایی خانه‌های خالی از جمله برنامه‌های مهم دولت در کنترل بازار اجاره است و در این حوزه مشاوران املاک هم راستای دولت تمامی برنامه‌ها را برای کنترل و حمایت مستاجران انجام می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.