سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان:

مولد سازی سرلوحه کار دستگاه ها باشد

استاندار گلستان گفت: هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است که نیرو‌های پای کار هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ به ارتقای ۲۵ درصد ماندگاری مسافر در استان کمک کردند.

علی‌محمد زنگانه عصر دیروز در جمع اعضای جمعیت هلال احمر استان گلستان از فعالیت‌های دلسوزانه، داوطلبانه و ایثارگرانه آن‌ها قدردانی کرد و گفت: هفته هلال احمر امسال به نشان امید نامگذاری شده و امروز جامعه ما نیازمند امید است.

او ادامه داد: افتخاراتی که در استان در یک سال گذشته در مجموعه هلال احمر رقم خورده باعث شده رتبه هلال احمر استان در کشور اول شود و هلال احمر گلستان یک مجموعه‌ای موفق است.

استاندار گلستان  افزود: کار شما اعضای هلال احمر مقدس و با ارزش است و اینکه در مدت کوتاهی موفقیت‌های بزرگ یکی پس از دیگری رقم خورده مایه افتخار و مباهات استان است و اکنون هلال احمر در مسابقه خدمت به عنوان مجموعه‌ای منسجم یک الگو برای سایر دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

زنگانه گفت: هلال احمر همیشه پای کار بوده و نمونه بارز آن در نوروز امسال بود که حضور نیرو‌های هلال احمر در جاده‌ها و مراکز تفریحی باعث شد ماندگاری مسافر در استان رشد ۲۵ درصدی داشته باشد.

استاندار گلستان گفت: به تمامی دستگاه‌ها تاکید می‌کنم به حوزه مولدسازی و درآمد زایی ورود پیدا کنند، جمعیت هلال احمر گلستان با راه اندازی مجدد تولیدات کارخانه روغن زیتون بندرگز سرآمد اقدامات مولد سازی در استان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.