سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته مهاجرین افغانستانی برگزار شد + فیلم

دومین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته، میان مهاجرین افغانستانی ساکن ایران با عنوان مقام والای معلم در خانه کاراته شهر مقدس قم برگزار گردید.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی کاراته مهاجرین افغانستانی مقیم ایران با عنوان مقام والای معلم در خانه کاراته شهر مقدس قم با حضور ده‌ها ورزشکار این رشته و چهره‌های پیش‌کسوت از جامعه ورزشی افغانستان و ایران برگزار گردید. 

علی اکبر زارعی، مدیرکل اداره اتباع و مهاجرین خارجی ولایت قم در مراسم پایانی و اهدای مدال‌ها به برندگان این مسابقه، گفت که تمامی جامعه مهاجر و انصار مدیون ایثار شهدا هستند و تمامی دستاورد‌های جامعه‌ی ما از برکت خون شهدا می‌باشد.

سیدجواد حسینی از مسئولین برگزار کننده این مسابقات گفت: این مسابقات به خاطر گرامی داشت «مقام والای معلم» و نکوداشت استاد فقید محمد حسینی و تجلیل از استاد هاشم احمدی و استاد غلام سرور احمدی با حضور بیش از ۱۷۰ کاراته کای افغانستانی مقیم ولایات مختلف ایران در خانه کاراته قم برگزار شده است.

در این دور از مسابقات، نزدیک به 200 ورزشکار که ۵۰ نفر از دختران مهاجر افغانستانی از شهر های تهران، قم، شیراز و اصفهان در خانه کاراته قم شرکت کرده بودند.

در این مسابقات در بخش کومیته ۲۴ کاراته کار در اوزان مختلف در ۵ رده سنی قهرمان شدند و در بخش کاتای انفرادی ابراهیم میرزایی، امیر محمد جعفری، مهدی مرادی، فرهاد میرزایی، حسین جعفری و محمد باقر نظری بر سکوی نخست ایستادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.