سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

حمایت از مقاومت تا ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

سردار اسماعیل قاآنی گفت:حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت ادامه خواهد داشت تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یکشنبه، طی پیامی به گروه‌های مقاومت، تأکید کرد که مجاهدان قدس و کرانه باختری و سراسر سرزمین فلسطین، ثابت کردند که صبح پیروزی نزدیک است.

شبکه خبری المیادین به نقل از قاآنی گزارش داد، فرماندهان و مجاهدان گروه‌های مقاومت، ایستادگی کردند و به تجمیع قوا ادامه دادند؛ اقدامی که دشمن را می‌ترساند و پیروزی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه مردم و مجاهدان غزه با وجود محاصره، ابزار‌هایی برای عزت، دفاع و جهاد، خلق می‌کنند، خطاب به رزمندگان مقاومت گفت:‌ای فرماندهان اتاق عملیات مشترک، حماسه جدیدی در تاریخ نبرد رقم زدید و مجددا ثابت کردید که می‌توانید هیمنه دشمن را در هم شکنید و آن را شکست دهید.

سردار قآنی خاطر نشان کرد: شما با همکاری و اتحاد خود، توانستید پیروزی دیگری به پیروزی‌های قبلی خود، اضافه کنید. این پیروزیها، گام‌های ثابتی به سمت پیروزی نهایی است. ایران هم همچنان از ملت و مقاومت فلسطین، حمایت خواهد کرد. ایران به تقویت محور مقاومت ادامه خواهد داد تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.

وی در پایان از رزمندگان حزب الله لبنان و همه گروه‌های مقاومت، به خاطر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

بامداد سه‌شنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت.

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات «ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و تا آخرین ثانیه‌های آتش‌بس در شب گذشته ادامه داشت. این توافق، با میانجیگری مصر حاصل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر سردار قاآنی ، خدا قوت
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر سردار قاآنی
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تا آخرین نفس پای آرمانهای اسلام و اعتقاداتمون ایستادیم ..
و دشمن این خوب فهمیده که ثانیه به ثانیه در حال جفتک انداختنه
سگیونیسم هم در واقعیت داره با رهبر جبهه مقاومت میجنگه و هر روز از افراد این جبهه سیلی محکمی میخوره
محمد
۱۱:۵۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل کودک کش
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده وسلامت باشی سردار نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی همه مردمان آزاده جهان هست
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ان‌شاءالله
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم شریف ایران‌سرداران شجاع و دلاور سپاه اسلام را همچون علم شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه از صمیم قلب دوست دارند و برای مجاهدات آنها احترامی خاص قائل اند . اما ، با این محور مقاومت کنونی برچیده شدن بساط رژیم کودک کش و تروریستی صهیونیستی در کوتاه مدت و میان مدت متآسفانه امکان پذیر نیست .دلخوش کردن به تضادهای درون رژیم صهیونیستی حتما ملت اسلام را به جایی نخواهد رسانید . این رژیم جلاد به پشتیبانی شیاطین غربی مخصوصا امریکای جنایت پیشه روی پاست ، اگر ایران اسلامی که ستون و نگهدار اصلی محور مقاومت است خود چنان قدرتمند شود که امریکا آن را برای موجودات اش واقعا یک خطر جدی فوری به حساب آورد آنگاه در کفه ترازوی محاسباتی خود نسبت به پشتبانی از رژیم جعلی صهیونیست کوتاه خواهد آمد و با توجه به بی ریشه بودن صهیونیست در تاریخ و در منطقه بصورت کامل از بین خواهد رفت و‌ متطقه و جهان از شر این غده سرطانی خطرناک رهایی خواهد یافت . راه قوی شدن ایران ساخت و تجهیز و داشتن یک زرادخانه از جنگ افزارهای هسته ایی کامل است .والسلام‌
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایران با جنگ هسته ای مخالف است وابزار این نوع جنگ را نمیسازد
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل گراني راریشه کن کنید
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل کودک کش