سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروی حامل خردکن قاچاق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از توقیف خودروی حامل ۵۶ دستگاه خردکن قاچاق به ارزش یک و نیم میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ علی سلیمانی گفت: در اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۱۵ مهستان شهرستان ساوجبلاغ حين گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک دستگاه سواری پراید مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بررسی های اولیه متوجه حمل تعداد قابل توجهی لوازم آشپزخانه قاچاق در این خودرو شدند، که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، خودرو را به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اضافه کرد: در بازرسي از خودرو توقیفی تعداد ۵۶ عدد خرد کن خارجي قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، کشف شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اينکه كارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را حدود یک و نیم ميليارد ريال برآورد كرده اند، ادامه داد: در اين خصوص يک دستگاه سواری پراید توقيف و یک متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در پايان اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز آسیب های جبران ناپذیری را بر پیکره اقتصاد و توليدات داخلی کارآفرینان و قشر کارگری می گذارد که بر همین اساس برخورد قاطع و مستمر با قاچاقچیان کالاهمواره در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.