سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ساخت نخستین بوستان فرهنگ و هنر شهرکرد

آیین ساخت نخستین بوستان فرهنگ و هنر شهرکرد روز یکشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان، جمعی از مدیران چهارمحال و بختیاری و اعضا شورای شهر و هنرمندان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم کردن عرصه از سوی دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر یک حرکت مثبت و مطلوب برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی است.

احمد راستینه یادآور شد: عرصه از دولت و سرمایه از بخش خصوصی با همکاری دولت و بخش خصوصی حرکت خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر است.


بیشتر بخوانید


وی گفت:یکی از مهمترین ابزار‌های قدرت هر کشوری، هویت فرهنگی است و فرهنگ و هنر از مهمترین مولفه‌های است که هویت ما را برای نسل آینده تثبت کند و نقطه‌ای که دشمن همین جا به مبارزه آمده است تا سبک ایرانی اسلامی را هدف قرار دهد.

راستینه با تبریک روز شهرکرد اظهار داشت: عملیات تقاطع غیر همسطح چهارراه طالقانی شهرکرد نیز با حضور بخش خصوصی اجرا می‌شود و امیدوار است با بخشی از بار ترافیک در مرکز استان در این محور رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:این نخستین طرح است که با مشارکت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر شهرکرد ایجاد می‌شود.

پیام احمدی یادآور شد:در شهرکرد زیرساخت‌های حداقلی در بخش فرهنگ و هنر فراهم است، اما برخی از زیرساخت‌ها از جمله وجود نگارخانه برای نمایش آثار هنر‌های تجسمی کمبود وجود دارد و نیازمند توسعه بیشتر است.

وی تصریح کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.