سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهره نازیبای شهر اراک در نبود کمپ ماده ۱۶ معتادان 

 حضور معتادین متجاهرِ بی‌خانمان و بی‌سرپناه چهره شهر اراک را نازیبا کرده است.

اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب میشود. 

حجت الاسلام تاج آباد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: وجود معتادین متجاهرِ بی‌خانمان و بی‌سرپناه که چهره شهر را نازیبا کرده و اکنون به یکی از مشکلات و چالش‌های استان تبدیل شده، اما گروه جهادی هیئت علمداران بنی الزهرا (س) مسجدالنبی کوی مسکن زمستان سال گذشته با ایجاد گرمخانه به فکر جمع آوری این معتادان افتادند.

حجت الاسلام تاج آباد افزود: این گروه جهادی با ایجاد فضای مناسب در مسجد حضرت فاطمه زهرای کوی امام علی اراک برای خواب و تهیه غذای گرم و لباس نو در شب‌های سرد زمستان پذیرای معتادان متجاهر بودند.

او راه اندازی کمپ ماده ۱۶ برای ایجاد مکانی ثابت در راستای بهبود و ساماندهی کارتن خواب‌ها و معتادان متجاهر را ایده‌ای توسط نهاد مردمی ریحانه مهر هستی عنوان کرد که مجوز فعالیت خود را از بهزیستی دریافت کردند.

 دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان کرد: راه اندازی کمپ ماده ۱۶ برای نگه داری معتادین متجاهر یکی از مصوبات کارگروه در سال قبل بود که تا کنون اجرایی نشده و مساعت بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

جلسه  بیست و دوم فروردین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با گلایه مندی برخی از مسئولین اجرایی استان از تحقق نشدن کمپ ماده ۱۶ در استان همراه بود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.