سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در روندساخت پروژه های نهضت ملی مسکن با توسعه افقی شهرها تحقق می یابد

کارشناس مسکن گفت: اکنون توسعه افقی شهرها باید در مسیر درستی اجرایی شود تا شاهد تسریع در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن باشیم.

آقای فرهاد بیضایی گفت: توسعه افقی شهرها یکی از مهم ترین اقدامات در حوزه مسکن و شهرسازی به شمار می رود، اما به شرطی که در اجرای این طرح دولت بتواند زمینه را برای ورود اراضی بخش خصوصی به این حوزه فراهم کند.

به گفته کارشناس مسکن، اقدامی که وزارت راه وشهرسازی انجام می دهد  زمین رایگان در اختیار مردم به صورت ۹۹ ساله انجام می دهد که این اقدام منجر به افزایش حریم و محدوده های شهری می شود.

او می گوید: توسعه افقی شهرها در صورتی که به درستی اجرایی شود و در مسیر درست هدایت شود، زمینه ساز تسریع در روند اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن خواهد شد.

براساس این گزارش  دولت به سمت اجرایی شدن طرح های مسکن ویلایی و یک طبقه سازی است که با اجرایی شدن این طرح به ویژه در شهرهای کوچک ما شاهد تسریع در روند اجرایی شدن این طرح هستیم. البته  پیش از این هم وزیر راه وشهرسازی اعلام کرده بود که در صورت تامین اراضی در شهرهای بزرگ و استقبال متقاضیان ما شاهد ساخت پروژه ها به صورت یک طبقه و ویلایی خواهیم بود.

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.