سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب:

برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید کار کنید

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند. رهبر انقلاب اسلامی در این بازدید ضمن گفتگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: برای جذب کودکان و نوجوانان هرچقدر می‌توانید از لحاظ کمیت و کیفیت کار کنید. هنوز داستان‌های خارجی مربوط به کودک غلبه دارد که عیب بزرگی است.

ایشان هم چنین خطاب به آقای مرتضی سرهنگی خاطرنشان کردند: ما کارهایی که از برکات فعالیت شماست را همینطور به تدریج میبینیم. این خاطرات و این‌ها که چاپ می‌شود در واقع منشأش شما هستید. خدا ان‌شاءالله حفظتان کند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: فرهنگ‌سازی کشور نیازمند کتاب است و به‌رغم گسترش فضای مجازی، کتاب همچنان در جایگاه والای خود قرار دارد.

برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و بین‌المللی از سال ۱۳۶۶ در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شده و پس از آن در اکثر سال‌های برگزاری ایشان در نمایشگاه کتاب حضور یافته‌اند. بازدید رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، پس از سه سال و باتوجه به پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی در پنجمین روز برگزاری این نمایشگاه انجام شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کتاب خیلی گرونه و متاسفانه در اولویت خرید خانوار نیست
مهدی
۱۳:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش یک زنگ هم برای ورود ورفتن هرکلاس درطول هفته به کتابخانه داشتیم .
MM
۱۳:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام و درود بی پایان خداوند متعال به محضر رهبر معظم و عالم جمهوری اسلامی ایران
ایشان همیشه با حضور در عرصه فرهنگ و دانش کشور نشان دادند پشتیبان و حامی فعالیت های علمی فرهنگی و هنری هستند انشاالله خداوند سایه ایشان را بر سر ملت اسلامی ایران مستدام و سلامت بدارد.