سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار همدان:

شهرک صنفی صنعتی همدان با ۱۰ هزار میلیارد تومان ساخته شد

فرماندار همدان گفت: شهرک صنفی صنعتی بوعلی۲ با ۴۵۰ واحد تجاری و ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ساخته و همه زیرساخت‌های مورد نیاز آن فراهم شده است.

مسلم مخفی روز یکشنبه در بازدید از شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ با اشاره به مزیت‌های اقتصادی و بهبود ترافیک همدان با انتقال بازار بنکداران افزود: ورود تعداد زیاد خودرو به ویژه خودرو‌های باری مشکلات و گره‌های ترافیکی را در این بازار بوجود آورده که این ترافیک به خیابان‌های مجاور نیز سرایت کرده و نارضایتی کسبه و شهروندان را به دنبال داشته است.

او با بیان اینکه از گذشته تاکنون همدان در بحت توزیع کالا در استان و غرب کشور مرکزیت داشته است تصریح کرد: بازار فعلی بنکداران معروف به حسین خانی گنجایش و ظرفیت خدمات دهی مطلوب را در این راستا ندارد.

فرماندار همدان گفت: از ۱۰ سال پیش با همت اتحادیه‌های صنفی مرتبط تصمیم بر احداث شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ گرفته شد.

مخفی با اشاره به برخی از مزایای این شهرک از جمله فضای بسیار مناسب و آماده برای توزیع کالا و حل بخشی از مشکل ترافیک شهر اظهار داشت: افتتاح این طرح می‌تواند ثمرات و نتایج خوبی را در اقتصاد شهرستان و استان همدان به دنبال داشته باشد.

او افزود: تمام مسائل این حوزه در بازدید امروز یک بار دیگر بررسی شد و کارشناسان مرتبط از ادارات و حوزه‌های مختلف آخرین نظرات تخصصی خود را مطرح کردند تا این شهرک ضمن رفع نواقص باقیمانده در آینده نزدیک افتتاح شود.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: تمام جوانب کار در این مجموعه مطلوب که زحمات زیادی هم برای ساختن آن کشیده شده است باید سنجیده شود تا در اولین فرصت به بهره برداری برسد.

با همراهی پلیس راهور، راهداری، شهرداری و اتاق اصناف از شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲ بازدید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.