سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردمی سازی مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن ارتباط مسئولان با مردم را امری مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراوانی را رفع و زمینه تقویت امور مختلف را فراهم کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شورای اداری شهرستان بروجن به میزبانی شهر نقنه گفت: دولت سیزدهم به روند توسعه این شهرستان توجه جدی و اثرگذار داشته است.

 فتاح کرمی تأکید کرد: مردمی‌سازی دولت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم با هدف خدمت‌رسانی بهتر به گروه‌های مختلف به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


وی ارتباط مسئولان با مردم را امری مهم عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراوانی را رفع و زمینه تقویت امور مختلف را فراهم کند.

کرمی یادآور شد: فراهم کردن زمینه‌های تسریع در روند توسعه و پیشرفت مناطق مختلف کشور به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن احداث خانه هلال روستایی در روستا‌های برف‌گیر سطح شهرستان، حصارکشی، ترمیم و تعمیر کف‌پوش‌های اماکن ورزشی شهر‌های شهرستان، اجرای طرح‌های پدافندی در سطح شهرستان به‌منظور کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف، تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بروجن تا پایان تیرماه امسال، اجرای طرح غربالگری آسیب‌های اجتماعی در شهر‌ها و روستا‌ها و توجه ویژه به محله‌های کم‌برخوردار با اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تسریع در انتقال آرامستان قدیم و مجتمع فناوران شهر نقنه، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی باستانی و سرعت‌بخشی به روند آغاز عملیات اجرایی مصلی نماز جمعه شهر نقنه را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.