سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکلات ملوانان استان بوشهر در اولویت قرار دارد

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه لایحه دوفوریتی دولت برای کالاهای ملوانی در استان بوشهر عملیاتی نبود گفت: با مشورت صاحب نظران، دنبال تصویب قانونی به نفع ملوانان در حل مشکلات آنان هستیم.

عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس در جمع ملوانان کالاهای تجاری بندر دیلم با اشاره به اینکه حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی به ویژه در عرصه تجارت دریایی یک ضرورت است اظهار داشت: موضوع کالای‌های ملوانی یکی از موضوعات مهم سال‌های گذشته است که از منابع مهم درآمدی ساحل‌نشینان استان بوشهر محسوب می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها تکرار شده که اگر دولت می‌خواهد در این موضوع سخت‌گیری کند باید فرصت‌های دیگر شغلی برای مردم فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به درخواست استاندار بوشهر برای حل مشکلات حوزه کالاهای ملوانی پرداخت و بیان کرد: با پیگیری صورت گرفته و درخواست از رئیس جمهور، پس از سفر اول استانی آیت‌الله رئیسی به بوشهر پیشنهادی از جانب استاندار به دولت ارائه شد.

وی با بیان اینکه به دنبال تصویب قانونی به نفع ملوانان هستیم گفت: در این راستا لایحه دوفوریتی دولت برای کالاهای ملوانی عملیاتی نبود چون این لایحه با موضوع کوله‌بری ادغام شد و احتمال عملیاتی نشدن آن زیاد بود با آن مخالف شد.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: این لایحه بعد از تصویب به کمیسیون امنیت ملی ارجاع شد در صورتی‌که باید به کمیسیون اقتصاد هدایت می‌شد و با هماهنگی رئیس مجلس این مهم محقق شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست‌های متعدد با نخبگان، کارشناسان، اتحادیه‌های ملوانی و لنج‌داران، نقاط قوت و ضعف لایحه کالاهای ملوانی استخراج شد و به این سمت در حال حرکت هستیم تا کمیسیون اقتصادی بحث دقیقی انجام دهد و یک قانون خوب به نفع مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تصویب شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.