سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر:

هلال احمر، خدمات حمایتی و درمانی خانواده های شهدای فاطمیون و اتباع خارجه را پیگیری می کند

سعیدی گفت: معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر، امورات مربوط به خدمات حمایتی و درمانی خانواده های شهدای فاطمیون و اتباع خارجه را پیگیری می کند.

در آخرین روز از هفته هلال احمر، معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر از خانواده شهدای فاطمیون (اتباع بیگانه) قدردانی کرد.

او در این دیدار و نشست دوستانه که در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان برگزار شده بود، بیان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای یکی از اهدافش که همان تکریم احترام انسان ها است، خانواده های شهدا را عزیز و گرامی می دارد. 

او افزود: ما خادمان خانواده های شهدا هستیم. 

سعیدی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: معاونت امور بین الملل جمعیت هلال احمر نیز امورات مربوط خدمات حمایتی و درمانی خانواده های شهدای فاطمیون و اتباع خارجه را پیگیری می کند.

رضا فلاح، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این نشست گفت: طی ۳ سال گذشته در حوزه امور بین الملل، براساس تفاهم نامه امورات درمانی اتباع خارجه از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان پیگیری و رسیدگی شده است.

او با اشاره به سرکشی و دیدار جمعیت هلال احمر استان کرمان با خانواده های شهدای فاطمیون، افزود: خدمت به خانواده شهدا، وظیفه ذاتی هلال احمر است.

فلاح تصریح کرد: به مناسبت هفته هلال احمر یک هزار بسته غذایی در بین اتباع افغانستانی نیازمند توزیع شده است. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.