سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان و فرهنگیان باید بر سواد رسانه‌ای مسلط باشند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان و فرهنگیان باید بر سواد رسانه‌ای مسلط بوده و جنگ نرم و ابزار‌های آن را خوب بشناسند.

جاسم حسینی زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان گفت: پرورش دادن  دانش آموز در تراز کشور و انقلاب نیازمند شخصیت‌های و معلمانی در تراز نظام مقدس اسلامی است.

او ادامه داد: وجود معلمان و فرهنگیان  قرآنی نشان دهنده  اتفاقات بسیار خوب در حوزه  آموزش و پرورش و  ارتباط دانش آموزان با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت  است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه  دشمن عزم خودر را جزم کرده تا با هدف قرار دادن دانش آموزان و بخصوص دانش آموزان دختر بتواند به نظام آسیب جدی وارد کند از معلمان بعنوان فرماندهان این جنگ فرهنگی و هادیان فرنگی خواست  به تمام ابزار‌های این جنگ ترکیبی و شناختی مسلط و مسلح باشند.

آقای حسینی زاده با اشاره به اینکه معلمان و  فرهنگیان باید بر سواد رسانه‌ای مسلط بوده و جنگ نرم و ابزار‌های آن را خوب بشناسند، گفت:  همچنین معلمان باید دستاورد‌های انقلاب و نظام را بدانند و به دانش آموزان انتقال دهند، این موارد حداقل‌هایی است که در کنار تخصص قرآنی ضرورت دارد  و با استفاده از این ابزار‌ها می‌توان دانش آموزان را جذب و تاثیرگذاری ایجاد کرد.

او به  معلمان و فرهنگیان خوزستانی توصیه کرد چراغ نورانی برای دانش آموزان  باشند و از تمام ظرفیت خود  برای جذب دانش آموزان استفاده کرده و دانش آموزان را با حب اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) نجات دهند  چرا که حب اهل بیت (ع) راه میان بُر برای برون رفت از مشکلات است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.