سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر بهبود وضعیت جاده قفاس

امام‌جمعه آبادان بر رسیدگی فوری به جاده قفاس این شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان با اشاره به شرایط نامناسب جاده قفاس، روبروی یادمان شهید تندگویان گفت: وضع این محور مواصلاتی و پرتردد وضع خوب نیست و نیاز به رسیدگی فوری دارد.

خطیب جمعه آبادان برای رفع مشکل این جاده بر استفاده از ظرفیت‌های استانی وزارت راه، منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت تاکید کرد و گفت : بهسازی این جاده در اولویت مسئولان باشد. ایجاد روشنایی و تکمیل خط دوم آن هم هر چه سریعتر انجام شود تا دیگر شاهد تصادف گسترده در آن نباشیم.

او همچنین به شهید غیرت اشاره کرد و گفت : شهید حمید الداغی برای حفط نوامیس جان عزیز خود را به خطر انداحت و نشان داد که غیرت و امر به معروف در این جامعه زنده است. مردم نیز او را بزرگ داشتند و در تشییع پیکر او سنگ تمام گذاشتند، این نشان می‌دهد دشمن هر چه تلاش کند نمی‌تواند برای دریدن پرده‌های حیا و عفت کاری از پیش ببرد و رسوایی تا ابد برایشان ماندگار است.

امام جمعه آبادان همچنین گفت: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه نشان داد که این رژیم بر پایه جرم و جنایت شکل گرفته و این امتحانی برای بشریت است چرا که ما شاهد سکوت جوامع بین المللی در برابر رژیم متجاهر و متجاوز و کودک کش صهیونیستی هستیم.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.