سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بندرعباس:

جنایات اسرائیل بی پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه بندرعباس گفت: این روز‌ها درسالگرد اشغال فلسطین،صهیونیست‌ها دست به جنایت زده اند،اما دیگر دوران بی پاسخ ماندن جنایت هایشان تمام شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس با اشاره به حملات راکتی و موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطینی به خاک اسرائیل گفت: بزرگترین تروریست دولتی دنیا اسرائیل است که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کند.

او گفت: امروز گروه‌های مقاومت فلسطینی پاسخ اسرائیل را می‌دهند و گنبد آهنین هم دیگر امنیت صهیونیست‌ها را تامین نمی‌کند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در حوادث یمن آمریکایی‌ها مانع پایان جنگ هستند، زیرا منافع آن‌ها در ادامه جنگ است تا بتوانند سلاح‌های خود را بفروشند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری به شهادت دو نفر از فرماندهان دریابانی و انتظامی استان اشاره کرد و گفت: شهیدان پَرکاس و اسدالهی از افسران ارزشمندی بودند که در مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: امروز دشمن و مافیای موادمخدر خود را قوی‌تر می‌کنند و نمونه آن شهادت سه نفر از عزیزان ما در فاصله دوماه است.

او خواستار افزایش تجهیزات و نیرو در حوزه فراجا و دریابانی استان هرمزگان شد و گفت: استان هرمزگان این روز‌ها بیشترین درگیری‌ها را با سوداگران مرگ دارد و گرچه دریابانی نسبت به گذشته امکانات بهتری دارند، ولی نیازمند تقویت بیشتر این نیرو برای مقابله با قاچاقچیان هستیم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در این سال‌ها استان هرمزگان درگیر برخی حوادث طبیعی بود و نیرو‌های هلال احمر تلاش‌های بسیار زیادی کردند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: در بلایای طبیعی برای اسکان مردم هرمزگان به علت وضعیت آب و هوایی چادر کاربردی ندارد و باید کانکس‌هایی در هرمزگان مهیا شود.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر توجه به بازار و لزوم رعایت حلال و حرام تاکید کرد و گفت: بخشی از آسیب‌های بازار بخاطر ورود کسانی است که به مسائل حلال و حرام توجهی ندارند گرچه بازاریان مومن و متدین زیادی نیز وجود دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: هرچه متدین‌ها بیشتر وارد بازار شوند بازار به سمت بازار اسلامی نزدیک‌تر می‌شود.

او گفت: بنا به فرموده امام صادق (ع)، هرکس میخواهد وارد بازار شود ابتدا باید با حلال و حرام آشنا شود و قوم شعیب نیز به علت اینکه گرفتار معضلات بازار مثل کم فروشی بودند دچار عذاب الهی شدند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با تسلیت شهادت امام صادق (ع)  گفت: امام صادق (ع)، ۳۴ سکان رهبری امت را به دست داشتند و با سفاک‌ترین خلیفه بنی عباس یعنی منصور دوانیقی هم عصر بود که در این دوران سختی‌های فراوانی بر امام رفت، اما ایشان بزرگترین دایره المعارف فقه اسلام را تدوین کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.