سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی در پیامی درگذشت مادر شهیدان دانش‌پایه را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه را تسلیت گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه تصریح کرد: این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان‌های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت اسوه ایثار و مقاومت، حاجیه خانوم حوا ریگی آخوندی مادر بزرگوار شهیدان والامقام عبدالرحمان، نوراحمد و عبدالرحیم دانش‌پایه، موجب تالم خاطره شد.

این بانوی مومنه که در پرتو هدایت مکتب متعالی اسلام، فرزندانی رشید و انقلابی پرورش و در دفاع از کیان و امنیت کشور و آرمان‌های نظام اسلامی تقدیم کرد و صبورانه رنج فقدان عزیزان دلاورش را بر دوش کشید، الگویی درخشان برای شیرزنان این مرز و بوم است.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز آن مرحومه و مردم مقاوم استان سیستان و بلوچستان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
قیمت خودرو را خواهشاً بررسی کنید که در کمتر از یک سال ۴ برابر شده است. طرح واردات خودرو کارکرده به کجا رسید؟ اینم مثل بقیه فقط اسم بود. خواهشاً در این زمینه از رئیس جمهور و رییس مجلس سوال و بازخواست شود. رئیس جمهور و سران قوا باید پاسخگو مردم باشند.