سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی دانشجویی «راهیان پیشرفت» دانشگاه لرستان برگزار شد

اردوی دانشجویی راهیان پیشرفت دانشگاه لرستان به مقصد سد و نیروگاه کرخه و بازدید دانشجویی به مقصد سد و نیروگاه دز برگزار شد.

 اردوی دانشجویی راهیان پیشرفت دانشگاه لرستان به مقصد سد و نیروگاه کرخه و بازدید دانشجویی به مقصد سد و نیروگاه دز برگزار شد.

این اردوی یک‌روزه برای دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به مقصد سد و نیروگاه دز (بازدید دانشجویی) و برای دانشجویان پسر دانشگاه لرستان به مقصد سد و نیروگاه کرخه (اردوی راهیان پیشرفت) برگزار شد.

در این اردو که به تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، مدیران گروه‌های عمران و برق نیز همراه با دانشجویان دانشگاه لرستان حضور داشتند.

اردو‌های دانشجویی راهیان پیشرفت با این هدف برگزار می‌شوند که دانشجویان با مهم‌ترین دستاورد‌های زیرساختی کشور آشنا شوند.

بازدید دانشجویان از سد کرخه سد و نیروگاه دز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و مدیر گروه عمران و برق به همراه دانشجویان رشته‌های فنی دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است اردوی راهیان پیشرفت دانشگاه‌های کشور با هدف آشنایی دانشجویان با دستاورد‌ها و افتخارات در حوزه صنعت و زیرساخت‌های کشور برگزار می‌شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.