سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان اصفهان

نخستین گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان با محوریت بررسی وتبیین سیاست‌های جمعیت، فضای مجازی ورسانه در اصفهان برگزار شد.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این گردهمایی بیان راهکار‌های متخصصان و نقش ائمه جمعه در سیاستگذاری برای افزایش جمعیت در عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب را از اهداف برگزاری این گردهمایی بیان کرد و گفت: در این گردهمایی نقش ائمه در تبیین فضای اجتماعی، سیاسی وفرهنگی کشور و فضای مجازی و رسانه‌ها همچنین وضعیت عفاف وحجاب در جامعه و مطالبه گری صحیح و بررسی خواسته‌های مردم در خصوص وضعیت اقتصادی کشور ومطالبه از مسئولان برای بهبود این شرایط بررسی شد.


علیرضا فرهنگ افزود: در شهرستان‌های استان ۸۶ امام جمعه فعال هستند و بهترین دسترسی از ظرفیت‌های ائمه جمعه در ارتباط با مردم در مصلی‌های نماز جمعه است که تلاش می‌کنند گره گشای مشکلات مردم باشند.


او  گفت: تشکیلات نهاد نماز جمعه در شهر‌ها در ساز وکار مشخص تعریف شده و طبق برنامه‌ای نظام‌مند هر هفته در مصلی‌های نماز جمعه مسئولان در مناسبت‌های مختلف حضور می‌یابند و مطالبه گری می‌شود و و رسانه هم لازم است خواسته‌های مردم را انعکاس دهد.


یوسف افشار نیاز مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان هم در این گردهمایی، استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های ائمه جمعه به عنوان کارشناس در برنامه‌های فرهنگی را از سیاست‌های پیش بینی شده در رسانه بیان کرد و گفت: در تعامل با ائمه جمعه قرار است در برنامه‌های رادیویی وتلویزیونی بیش ازگذشته ظرفیت‌های امامان جماعت انعکاس داده شود.


تجلیل از پنج نفر از برترین‌های رسانه‌ای در عرصه نماز جمعه وامامت جمعه وفعالان در عرصه جمعیت از دیگر برنامه‌های گردهمایی ائمه جمعه استان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.