سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید از سازه بیمارستان صحرایی کانتینری

استاندار کرمانشاه، از سازه بیمارستان صحرایی کانتینری، ۸۰ تخت‌خوابی (ع) سپاه پاسداران بازدید کرد.

استاندار، رئیس دانشگاه و معاونین درمان و غذا و دارو به همراه فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف امروز از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جدید امام حسین (ع) و بیمارستان سیار این مرکز (کانتینری سپاه پاسداران) بازدید کردند.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از بیمارستان جدید ۲۵۰ تختخوابی امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فاز توسعه‌ای بیمارستان امام حسین (ع) یک مجموعه تخصصی و فوق‌تخصصی و بسیار پیشرفته است و با توجه مرکزیت خدماتی و درمانی کرمانشاه در غرب کشور یک اولویت جدی برای استان محسوب می‌شود.

صحرایی افزود: این بیمارستان دارای ۳ هزار متر زیربنا است و تاکنون از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: متأسفانه این پروژه مهم به دلیل مشکلات مالی متوقف شده است و با توجه به اهمیت آن، تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه به عنوان یک اولویت همزمان توسط مدیریت ارشد استان و مجموعه سپاه پیگیری می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این بیمارستان در نوع خود بسیار پیشرفته است و به لرزه‌گیر مجهز است و در زلزله‌های بسیار شدید هم می‌تواند به ارائه خدمات عادی خود ادامه دهد.

استاندار کرمانشاه از، سازه بیمارستان صحرایی کانتینری که شامل ۱۳ کفی ۱۳ متری است و با اتصال به همدیگر به یک بیمارستان ۸۰ تخت‌خوابی تبدیل می‌شود و قابلیت ارتقا به ۱۲۸ تخت به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان متحرک کشور را دارد؛ بازدید کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.