سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کارو تعاون در اراک خبر داد:

 خرید تضمینی سالانه ۲ هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی از هپکو

مرتضوی گفت: دولت خرید سالانه دو هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی تولید هپکو را تضمین کرده است.

مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از خطوط مختلف تولید ماشین آلات سنگین در شرکت هپکو از تضمین دولت برای خرید سالانه ۲ هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی و معدنی تولید شده در هپکو خبر داد.

مرتضوی بر استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها در ارتقاء کیفی و کمی تولید در این واحد صنعتی تاکید کرد و گفت دولت برای رسیدن این ابر صنعت به ظرفیت‌های اصلی برنامه ریزی کرده و باید از دانش دانشمندان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود تا وابستگی این مجموعه به واردات به صفر برسد.
 
 او افزود: این شرکت یکی از افتخارات صنعت تولید مخصوصا صنایع ماشین سازی کشور به شمار می‌رود که به دلیل بی تدبیری‌هایی که در دهه ۹۰ صورت گرفت، با مشکلات مالی مواجه شد و به ناچار برای رفع این مشکلات به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این موضوع زمانی هم که حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه بود مورد توجه قرار گرفت و او با ورود به موقع در بحث واگذاری دستور موکد داد و خوشبختانه چرخ تولید در این صنعت بزرگ مجدد به حرکت در آمد .

او ادامه داد: در دوران   رئیس جمهوری  حجت الاسلام رئیسی هم به هپکو توجه شده به صورتی که   در بازدید سال گذشته از هپکو صحبت از تولید سالانه ۲۵۰ دستگاه در سال بود، اما امروز این مجموعه تولید حدود ۸۵۰ دستگاه را تا پایان سال هدفگذاری کرده  است که امیدوارم بتوانند این کارخانه را به ظرفیت اسمی برسانند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.