سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزئیات وام ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی درخواست متقاضیان شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست اعلام جزئیات وام ۵۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن را کرد.

مدتی پیش وزیر راه و شهرسازی از افزایش تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان خبر داد. این موضوع موجب خوشحالی متقاضیان شد، اما از سوی دیگر شفاف نبودن برخی از مسائل آن‌ها را سردرگم کرد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست شفاف سازی جزئیات این تسهیلات را کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، وام مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافت و اینکه وام‌ها در کلیه شهر‌ها یکسان شده است بسیار عالی است، اما موضوعاتی وجود داد که شفاف نیست. در سامانه نهضت ملی برای وام خود مالکی در قسمت معرفی به بانک ها، بانک مسکن در حال حاضر گزینه‌ای وجود ندارد. سایر بانک‌ها هم تسهیلات مشارکت در ساخت ارائه می‌دهند و وام گفتند ندارند. بانک مسکن فقط وام با اوراق می‌دهد که برای آن سود بسیاری محاسبه می‌شود.  یک موضوع دیگر که روشن نیست این است، این وام با اوراق است یا وام نهضت ملی ۲۰ ساله. البته هنوز درصد سود آن نیز مطرح نشده است خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
با سلام
جهت ساخت مسکن از طرح ملی مسکن (خودمالکی) در شهرستان سیرجان استفاده نموده‌ام و تاکنون 75درصد از وام 300 میلیون تومانی را دریافت نموده ام، و بدلیل مشکلات اقتصادی بیش از 4 ماه دچار تعطیلی پروژه می باشم.
با توجه به بخشنامه شماره 38746/02 مورخ 24/02/1402 بانک مرکزی به کلیه بانکها جهت پرداخت وام 550 میلیون تومانی با شرایط قبل ، بانک مسکن از پرداخت وام با شرایط قبل امتناع نموده و درخواست سپرده گذاری یک سوم مبلغ وام به مدت 6 ماه را نموده است.
خواهشمند است جهت تسریع در پرداخت وام پیگیری نمایید.
با سپاس