سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیدواریم شمس آذر شگفتی ساز فصل آینده لیگ برتر فوتبال شود

استاندار قزوین گفت: امیدواریم تیم فوتبال شمس آذر مانند امسال در سال آینده هم به افتخار آفرینی خود ادامه دهد و تبدیل به شگفتی ساز فصل آینده لیگ برتر شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: تیم شمس آذر قزوین با حمایت مردم قزوین که امروز، روز خوشحالی آن‌ها است در سال بعد هم نتایج مثبتی خواهد گرفت. 

اعلایی گفت: اتفاقی که در قزوین افتاد نمایانگر توان ورزشی و صنعت استان قزوین است.

وی با بیان اینکه حامی و مالک اصلی تیم شمس آذر خصوصی است، افزود: استان قزوین اقتصاد قابل توجهی در کشور دارد که عمده آن خصوصی است.

استاندار قزوین اضافه کرد: شمس آذر در دسته یک فوتبال تاریخ‌سازی کرد و امیدواریم با عزم و ارده‌ای که در تیم و استان ایجاد شده در لیگ برتر شگفتی‌سازی کرده و جشن‌های بزرگتری را برگزار کنیم.

وی افزود: در زمینه زیرساخت، کمیته تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرا از زمان قطعی شدن صعود تیم به لیگ برتر تشکیل و به دنبال تأمین مالی هستیم تا سال آینده میزبان شایسته‌ای در مسابقات لیگ برتر باشیم.

استاندار قزوین در خصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم و طبق تصمیمات فیفا و فدراسیون فوتبال شرایط را برای اجرای این قوانین مهیا خواهیم کرد.

اعلایی گفت: استان قزوین یکی از استان‌های اقتصادی مطرح کشور است و به طور قطع از ظرفیت واحد‌های صنعتی برای موفقیت تیم فوتبال شمس آذر استفاده خواهد شد.

وی همچنین گفت:از مدیران تا نمایندگان مجلس در کنار مردم حامی تیم شمس آذر هستند و شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان اعلام آمادگی کردند تا این تیم بتواند افتخارات بزرگ تری را کسب کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.