سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مساعدت ١١ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در محمود آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان محمود از مساعدت ١١ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

عزیزالله عباس پور رئیس کمیته امداد شهرستان محمود آباد گفت: مراکز نیکوکاری پارسال ١١ میلیارد تومان به مدجویان تحت پوشش و سایر نیازمندان این شهرستان مساعدت کردند.

او افزود: هم اکنون ٩ مرکز نیکوکاری در شهرستان محمود آباد مشغول فعالیت هستند و بخشی از نیاز‌های اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را از قبیل کمک معیشت؛ درمان؛ هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان؛ احداث وباز سازی مسکن و. را تامین می‌کنند.

عباسپور گفت: دفاتر اغلب مراکز نیکوکاری در روستا‌های تابعه و در مراکز دهستان‌ها مستقر هستند و برخی از مراکز فعالیت‌های تخصصی نظیر ایجاد اشتغال، تامین جهیزیه؛ ارتقای سطح فرهنگی جامعه هدف و تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و مشارکت درجمع آ وری کمک‌های مردمی (نقدی و غیر نقدی) و توزیع آن دارند.

او افزود: مراکزنیکوکاری بعنوان امداد کوچک و با اعضای افتخاری در محلات؛ فعالیت‌های مسجد محور؛ شورا محور؛ پایگاه محور و... دارندو نقش محوری در تسریع در ارا ئه خدمات؛ شناسایی واقعی نیاز مندان؛ عدالت در توزیع و جلب اعتماد عمومی و ایجاد رضایتمندی آحاد مردم را ایفا می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد محمودآباد گفت: حدود ۱۵۰۰ خانوار هم اکنون در محمودآباد تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.