سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب اعضای مجمع خیرین یاری گران زندگی در سمنان

مجمع خیرین یاری گران زندگی با انتخاب اعضای هیئت مدیره در استان سمنان تشکیل شد.

 ایده طرح یاری گران زندگی که از اواخر سال گذشته مطرح شد با انتخاب هیئت مدیره و اعضای مجمع عمومی و هیئت امنا در استان سمنان، شکل اجرایی به خود گرفت.

محمد جمالو، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این مجامع، استفاده از ظرفیت همه بخش‌ها به دور از کاغذبازی‌های اداری در بخش ساماندهی و بهبود معتادان و بازگرداندن آن‌ها به زندگی و اجتماع است.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان هم در این جلسه کاهش تقاضا در حوزه اعتیاد به مواد مخدر در بین معتادان و گروه‌های در معرض آسیب و ایجاد زمینه درآمد زایی در روستا‌ها را مبنای شکل گیری طرح یاریگران زندگی دانست و گفت: انجام امور در تمامی حوزه‌ها با محوریت مردم و مشارکت سازمان‌های مردم، همواره با موفقیت‌های ارزنده همراه بوده است.

وی همچنین ادامه داد: روستا‌های ما نباید به محلی برای خوش نشینی تبدیل شوند، بلکه ذات زندگی روستایی تولید کنندگی در حوزه‌های مختلف از جمله گوشت، مرغ، لبنیات و است.

هاشمی افزود: در راستای توجه به روستا‌ها و همچنین موفقیت در‌اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها، اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و همچنین تبصره ۱۸، متقاضیان روستایی خواهد بود.

علیرضا نبی کارآفرین و رئیس هیات مدیره مجمع خیرین کشور نیز گفت: سمنان دوازدهمین استانی است که مجمع خیرین یاری گران زندگی در آن تشکیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.