سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گتوند

از سوی بسیج سازندگی گتوند، ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار علی جعفری  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از پرداخت ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ۳۱ نفر طی پارسال، اهدای جهیزیه، کمک‌های مومنانه، ساخت مسکن و خدمات جهادی در این شهرستان خبر داد.

 او ادامه داد: ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب اقتصاد مقاومتی برای پرورش قارچ، زنبورداری، دام سبک وسنگین و ... در سال گذشته به متقاضیان پرداخت شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال مستقیم ۳۱نفر در نقاط مختلف شهرستان فراهم شد.

سرهنگ جعفری ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۶ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تهیه شد که ارزش هر جهیزیه ۲۵۰ میلیون تومان بود.

او گفت: همچنین ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مردم یار به خانواده‌های محروم در شهرستان گتوند پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند ادامه داد: ۳ هز ار و ۷۰۰بسته معیشتی نیز از پارسال تا کنون بین خانواده‌های محروم توزیع شده که ارزش هر بسته غذایی یک میلیون تومان می‌باشد.

سرهنگ جعفری ادامه داد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در اهواز، برپایی میز خدمت، ویزیت رایگان، آموزش گروه‌های جهادی، پخت بیش از ۲۰۰۰۰غذای گرم در مناسبت‌های مختلف و توزیع بین نیازمندان و تجلیل از فعالان جهادی از جمله برنامه‌هایی بود که با همت بسیج سازندگی در گتوند انجام گرفته است.

او می‌گوید: ۱۲ خانه برای نیازمندان تعمیر و بازسازی شد، همچنین با کمک بنیاد علوی ۲ حسینیه و مسجد و یک مدرسه چهارکلاسه در روستای سلامگاه ساخته شده است.  

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت:  برای تعدادی از خانواده‌های محروم گتوند نیز وسایل گرمایشی و سرمایشی تهیه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.