سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۸ واحد فروش پسماند خشک در منطقه ۵ کرج

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از پلمب واحد‌های غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی خبرداد.

حسین عطایی گفت: ۱۸مورد واحد خرید وفروش پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی با مشارکت سازمان پسماند شهرداری کرج و با حکم قضایی درحضور نیروی انتظامی پلمب شد.

او افزود: فعالیت واحد‌های غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماند، معضل اساسی برای شهر‌های پرجمعیت مانند کلانشهر کرج شده‌اند که علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز مزاحم شهروندان و ساکنین اینگونه مناطق هستند که شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مندند.

این مسئول گفت: شهرداری در دایره قوانین، توان برخورد و مقابله با واحد‌های غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد به همین منظور، با شناسایی محل فعالیت آن‌ها و پلمب مغازه‌های متخلف و توقیف ماشین‌آلات و چرخ‌دستی‌های فعال در خیابان مذکور و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را به صورت مستمر انجام داده و از فعالیت‌های آنان جلوگیری می‌کند.

وی در پایان افزود: به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب با افرادی که به هر نحوی در جمع‌آوری و خریدوفروش و انباشت پسماند‌های شهری (ضایعات) دخیل باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و ضمن پلمب و مسدود نمودن صنوف و تخریب محل‌های احداث‌شده با عوامل آن نیز برخورد جدی صورت می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.