سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چین، امارات و فرانسه درپی برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت

پس از تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و شهادت چند تن از فرماندهان مقاومت سه کشور عضو شورای امنیت خواستار برگزاری نشست اضطراری شدند.

فرانسه و چین، اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل، و امارات متحده عربی، یکی از اعضای غیردائم این شورا، برای تشکیل جلسه غیرعلنی اضطراری شورای امنیت، برای بحث در مورد تحولات باریکه غزه این شورا فراخوان دادند.

براساس گزارش روزنامه القدس، در حساب کاربری دفتر نمایندگی دائم امارات در سازمان ملل متحد در توییتر آمده است: امارات، فرانسه و چین از شورای امنیت خواستند تا بعد از ظهر چهارشنبه جلسه غیرعلنی اضطراری برگزار کند تا درباره تحولات نگران‌کننده نوار غزه گفتگو کند.

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در حمله به باریکه غزه ۱۵ شهروند از جمله ۴ زن و ۴ کودک را به شهادت رساندند. در همین راستا  بامداد امروز چهارشنبه درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در مناطق مختلفی از کرانه باختری رخ داد که در یکی از موارد آن نظامیان صهیونیست به شهرک قباطیه در جنوب شهر جنین یورش بردند.

گردان‌های مجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد که نیرو‌های مقاومت این گروه به سمت اتوبوس حامل شهرک نشینان در مسیر شهرک صهیونیستی «گوش عتصیون» و الخلیل تیراندازی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.