سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناقص بودن زنجیره تولیدات کشاورزی کرمانشاه بدون صنایع تبدیلی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید به سمت اقتصادی شدن کشاورزی گام برداریم، گفت : زنجیره تولیدات کشاورزی کرمانشاه بدون صنایع تبدیلی ناقص است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جمع منتخب کشاورزان استان کرمانشاه گفت : بنای کار ما تداوم برگزاری جلسات با اقشار مختلف و تمرکز بر راهکار‌ها و حل مشکلات است و نشست با منتخبین کشاورزی استان کرمانشاه در این راستا قرار دارد.

وی از مدیران جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خواست کرد مسائل و مشکلات کشاورزان را دسته بندی کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

استاندار کرمانشاه با تمرکز بر نقش تشکل‌ها در توسعه بخش کشاورزی، تصریح کرد: با تقویت تشکل‌ها در بخش کشاورزی می‌بایست کشاورزی کرمانشاه را در مسیر پیشرفت قرار داد.

صحرایی سپس با اشاره به اهمیت حفظ آب و خاک در استان کرمانشاه، گفت: حفظ آب و خاک نیازمند فرهنگ سازی است و طرح الگوی کشت می‌تواند به حفظ منابع کشور کمک کند.

وی به جنگ اقتصادی دشمنان نظام علیه کشور اشاره و بیان کرد: دشمنان نظام می‌خواستند امنیت غذایی را در کشور ما دچار نقصان کنند، اما این حربه با نقش آفرینی کشاورزان و تولیدکنندگان خنثی شد، گرچه ضرر‌هایی نیز در پی داشت، اما با تلاش‌های جمعی مردم هدف دشمنان نظام محقق نشد.

استاندار کرمانشاه ایجاد زنجیره‌ها در بخش کشاورزی را مهم برشمرد و گفت: تولید بدون در نظر گرفتن زنجیره و صنایع تبدیلی ناقص است و می‌بایست زنجیره تولیدات را در اغلب محصولات تشکیل دهیم و مانع از ضرر تولیدکنندگان شویم.

وی بر حفظ و ارتقا مزیت‌های بخش کشاورزی تاکید و عنوان کرد: باید مزیت‌های بخش کشاورزی استان را ارتقا دهیم و در این راستا قطعاً هدف ما اقتصادی کردن کشاورزی استان و عبور از کشاورزی معیشتی است.

استاندار کرمانشاه به موضوع تأمین آب در بخش کشاورزی و استفاده هدفمند از آن اشاره کرد و افزود: کشاورزان بیش از هر قشری قدر نعمات الهی مانند آب و خاک را می‌دانند و باید همواره در استفاده بهینه از آن پیش قدم باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.