سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری قرآن و عترت در خرم آباد

نفرات برتر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در خرم‌آباد معرفی شدند.

 دبیر سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم در لرستان گفت: حدود ۴۵۰ دانشجو از بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در ۹ رشته اصلی و ۴۰ گرایش اصلی قرآن و عترت در این مسابقات به رقابت پرداختند.
 
حیاتی گفت: در این جشنواره شرکت کنندگان در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج البلاغه، دعا خوانی و نوآفرینی قرانی با هم به رقابت پرداختند.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این مراسم، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها را بزرگترین و مهمترین رویداد آموزش عالی کشور نام برد و گفت:ما باید بیش از پیش به تقویت کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها بپردازیم.

آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست گفت: این جشنواره با هدف ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در دانشگاه‌ها و فراهم آوردن زمینه‌ای برای آشنایی دانشجویان با کلام انسان‌ساز الهی و نشر و بسط فضای معنوی قرآن و عترت در محیط‌های دانشگاهی است.

نظری رییس دانشگاه لرستان نیز گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی منشا خیر و میزبانی این دانشگاه از رویداد قرآن و عترت، مایه افتخار است.

 در مراسم اختتامیه این جشنواره، در بخش قرائت تحقیق آقایان علی کبیری از دانشگاه مازندران رتبه اول، سیدمحمد شیخ‌الاسلامی از دانشگاه علوم قضایی رتبه دوم و محمدحسین نقی‌زاده از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان رتبه سوم را کسب کردند.
 
در بخش قرائت ترتیل روح‌الله آقایی از دانشگاه خوارزمی، امیر طیب طائبی از دانشگاه شیراز و مسعود شریفی از دانشگاه امام صادق (ع) رتبه‌های برتر را کسب کردند.
 
در بخش مداحی امیرمحمد قاسمی از دانشگاه تبریز اول شد، امیرمحمد محمدی از دانشگاه مذاهب اسلامی و سیدمحمد نوردی از دانشگاه علوم قضایی نفرات دوم و سوم شدند.
 
در دعاخوانی صحیفه رضا ابراهیم‌پور از دانشگاه کاشان رتبه اول، محمد اکبری‌جان‌آبادی از دانشگاه قم رتبه دوم و غضنفر فیاض از دانشگاه اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

 

برچسب ها: جشنواره ، قرآن و عترت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.