سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد بیش از ۶۴ برابری سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی سمنان

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از افزایش سرمایه این صندوق به بیش از ۶۴ برابر در ۱۵ سال اخیر خبر داد و گفت: در این مدت تعداد اعضای مستقیم این صندوق به ۱۰۶ تشکل فعال در استان رسید.

اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان  اظهار کرد: سرمایه اولیه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در ابتدای تأسیس آن در سال ۱۳۸۶ مبلغ ۶ میلیارد ریال بود که این سرمایه با افزایش ۶۴ برابری، امروز و پس از ۱۵ سال به بیش از ۳۸۸ میلیارد و ۶۵۲ ریال رسیده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۳ مرحله افزایش سرمایه بعد از تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان در راستای جذب مستمر منابع مالی تولیدکنندگان به‌منظور افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان عنوان کرد: از مجموع ۳۸۸ میلیارد و ۶۵۲ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال سرمایه موجود در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان، ۱۷۶ میلیارد و ۴۷۳ میلیارد ریال از طریق شرکت مادر تخصصی و ۲۱۲ میلیارد و ۱۷۹ میلیون ریال آن را نیز تشکل‌های عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان تأمین کرده‌اند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.